مدارک لازم جهت گرفتن نامه موقت اداره کار

مدارک لازم جهت گرفتن نامه موقت اداره کار سوال متداول اغلب پیمانکاران میباشد . حال اینکه نامه موقت اداره کار چیست , چرا پیمانکار میبایست نامه موقت اداره کار اخذ نماید همینطور مدارک لازم جهت اخذ نامه موقت اداره کار چیست .

مرکز مشاوره واطلاع رسانی ایران گواه توسط مقاله فوق میپردازدبه مدارک لازم جهت گرفتن نامه موقت اداره کار .

 

نامه موقت اداره کار چیست :

پیمانکاران جهت حضوردر مناقصات نیاز داشته گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران اخذ نمایند . گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاری براساس آئین نامه اجرایی مصوبه هیئت دولت الزام شده . لذا کارفرمایان میبایست باشرکتهایی قرارداد منعقد نمایندکه دارای گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی باشند . برخی پیمانکاران تازه شروع ب فعالیت نموده لذا پروژه فعال جهت اعلام ب اداره کار بابت بازرسی نداشته لذامیتوانند گواهینامه موقت اداره کار اخذ نمایند .

گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاری موقعی صادر میگرددکه پیمانکار پروژه فعال داشته باشد اعلام نمایدبه اداره کار جهت بازرسی طی پروژه . حال اینکه چنانچه پیمانکار پروژه فعال نداشته باشد میتواند بادردست داشتن الباقی مدارک مثبته همینطور ثبت نام سایت اقدام نماید بابت گرفتن گواهینامه موقت اداره کار .

 

بیشتر بخوانیم :

گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاری چیست

 

چرا پیمانکار میبایست نامه موقت اداره کار اخذ نماید :

نامه موقت اداره کار بابت حضورپیمانکار درمناقصه بلحاظ عدم پروژه دردست اقدام جهت معرفی ب اداره کار بابت بازرسی ، توسط اداره کار صادر میگردد .

گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاری براساس دستورالعمل اجرایی آئین نامه ایمنی پیمانکاری الزامی شده ، لذاکارفرمایان موظف هستند باپیمانکارانی قراردادببندندکه دارای گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی باشند .

گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاری جهت مناقصات الزامی شده .

گواهینامه تعیین صلاحیت ایمنی توسط برخی پیمانکاران ب اشتباه گواهینامه HSE  اداره کار ویاگواهی ایمنی اداره کار نامیده میشود .

گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی توسط اداره کار استانها درصورتی صادر میگرددکه پیمانکار پروژه فعال بابت بازرسی داشته باشد . حال چنانچه پیمانکار پیمان فعال جهت اعلام ب اداره کار نداشته باشد میتواند نامه موقت دوماهه توسط اداره کار دریافت نماید . پیمانکاران بانامه موقت دوماهه اداره کار میتوانند طی مناقصات شرکت نموده مادامیکه پروژه فعال شد اعلام کنندبه اداره کار جهت بازرسی همینطور صدور گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی .

مدارک لازم جهت گرفتن نامه موقت اداره کار :

مدارک لازم جهت گرفتن نامه موقت اداره کار سوال اغلب متقاضیان اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی میباشد . طبق نوشته بالا پیمانکار میبایست گواهی تایید صلاحیت ایمنی داشته باشد ، گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی درصورتی توسط اداره کار صادر میگرددکه پیمانکار پروژه فعال داشته باشد . حال چنانچه پیمانکار پروژه فعال نداشته باشد میبایست نامه موقت توسط اداره کار اخذ نماید .

شرایط اخذ نامه دوماهه موقت ایمنی چیست :

پیش نیاز گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی ( رتبه ویا گواهینامه صلاحیت پیمانکار )

گواهینامه دوره 20 ساعته کارفرمایی معتبر

مدارک شرکت ( اساسنامه ، روزنامه رسمی ، اظهار نامه مالیاتی ، تعهد نامه ، فرم درخواست درسربرگ شرکت )

تکمیل سایت ایمنی اداره کار

ارسال پرونده ب دفاتر انجمن

بارگزاری فایل اسکن مدارک درخواستی

ارسال پرونده توسط انجمن ب اداره کار استان مربوطه

تایید مدارک توسط سایت اداره کار

ثبت وصدور گواهینامه موقت دوماهه اداره کار .

آماربازدیدکنندگان

مجموع بازدید کنندگان
10
صفحات بازدید شده
46361
صفحات بازدید شده امروز
7221
بازدید کنندگان امروز
5
صفحه منتخب امروز
بازدید از صفحات دیروز
11492
بازدیدکنندگان دیروز
3
صفحه منتخب دیروز
بازدید هفته گذشته
38215
بازدید کنندگان هفته گذشته
9
صفحه منتخب هفته پیش

موقعیت شرکت

تهران – شهرک گلستان – خیابان بیگدلی – شهرک یاس – بلوار ولایت – کوچه میرهاشمی غربی – پ ۱۴– ط۳ – واحد ۶
شماره تماس:

51 94 76 44   021

56 94 76 44   021

67 59 764   0912

48 49 473   0922


آدرس ایمیل: [email protected]r