مدارک لازم جهت گرفتن نامه موقت اداره کار
مدارک لازم جهت گرفتن نامه موقت اداره کار سوال متداول اغلب پیمانکاران میباشد . حال اینکه نامه موقت اداره کار چیست , چرا پیمانکار میبایست نامه موقت اداره کار اخذ نماید همینطور مدارک لازم جهت اخذ نامه موقت اداره کار چیست .
مرکز مشاوره واطلاع رسانی ایران گواه توسط مقاله فوق میپردازدبه مدارک لازم جهت گرفتن نامه موقت اداره کار .
نامه موقت اداره کار چیست :
پیمانکاران جهت حضوردر مناقصات نیاز داشته گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران اخذ نمایند . گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاری براساس آئین نامه اجرایی مصوبه هیئت دولت الزام شده . لذا کارفرمایان میبایست باشرکتهایی قرارداد منعقد نمایندکه دارای گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی باشند . برخی پیمانکاران تازه شروع ب فعالیت نموده لذا پروژه فعال جهت اعلام ب اداره کار بابت بازرسی نداشته لذامیتوانند گواهینامه موقت اداره کار اخذ نمایند .
گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاری موقعی صادر میگرددکه پیمانکار پروژه فعال داشته باشد اعلام نمایدبه اداره کار جهت بازرسی طی پروژه . حال اینکه چنانچه پیمانکار پروژه فعال نداشته باشد میتواند بادردست داشتن الباقی مدارک مثبته همینطور ثبت نام سایت اقدام نماید بابت گرفتن گواهینامه موقت اداره کار .
بیشتر بخوانیم :
گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاری چیست
چرا پیمانکار میبایست نامه موقت اداره کار اخذ نماید :
نامه موقت اداره کار بابت حضورپیمانکار درمناقصه بلحاظ عدم پروژه دردست اقدام جهت معرفی ب اداره کار بابت بازرسی ، توسط اداره کار صادر میگردد .
گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاری براساس دستورالعمل اجرایی آئین نامه ایمنی پیمانکاری الزامی شده ، لذاکارفرمایان موظف هستند باپیمانکارانی قراردادببندندکه دارای گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی باشند .
گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاری جهت مناقصات الزامی شده .
گواهینامه تعیین صلاحیت ایمنی توسط برخی پیمانکاران ب اشتباه گواهینامه HSE اداره کار ویاگواهی ایمنی اداره کار نامیده میشود .
گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی توسط اداره کار استانها درصورتی صادر میگرددکه پیمانکار پروژه فعال بابت بازرسی داشته باشد . حال چنانچه پیمانکار پیمان فعال جهت اعلام ب اداره کار نداشته باشد میتواند نامه موقت دوماهه توسط اداره کار دریافت نماید . پیمانکاران بانامه موقت دوماهه اداره کار میتوانند طی مناقصات شرکت نموده مادامیکه پروژه فعال شد اعلام کنندبه اداره کار جهت بازرسی همینطور صدور گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی .
مدارک لازم جهت گرفتن نامه موقت اداره کار :
مدارک لازم جهت گرفتن نامه موقت اداره کار سوال اغلب متقاضیان اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی میباشد . طبق نوشته بالا پیمانکار میبایست گواهی تایید صلاحیت ایمنی داشته باشد ، گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی درصورتی توسط اداره کار صادر میگرددکه پیمانکار پروژه فعال داشته باشد . حال چنانچه پیمانکار پروژه فعال نداشته باشد میبایست نامه موقت توسط اداره کار اخذ نماید .
شرایط اخذ نامه دوماهه موقت ایمنی چیست :
پیش نیاز گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی ( رتبه ویا گواهینامه صلاحیت پیمانکار )
گواهینامه دوره 20 ساعته کارفرمایی معتبر
مدارک شرکت ( اساسنامه ، روزنامه رسمی ، اظهار نامه مالیاتی ، تعهد نامه ، فرم درخواست درسربرگ شرکت )
تکمیل سایت ایمنی اداره کار
ارسال پرونده ب دفاتر انجمن
بارگزاری فایل اسکن مدارک درخواستی
ارسال پرونده توسط انجمن ب اداره کار استان مربوطه
تایید مدارک توسط سایت اداره کار
ثبت وصدور گواهینامه موقت دوماهه اداره کار .